Pages

2. קפיצת הדרך הפקות


קפיצת הדרך הפקות
KWISATZ  HADERACH  PRODUCTIONS




קפיצת הדרך

הקבוצה שלנו מורכבת מאנשים מוכשרים ומדהימים כל אחד בתחומו. חלק מאיתנו בקבוצה מגיע עם נסיון
בהפקות קולנוע, טלויזיה ותאטרון ולחלק זוהי התנסות ראשונה בהפקה מסוג זה.המטרה של כולנו היא לעשות את הסרטים הטובים ביותר שאנו מסוגלים לעשות עם האמצעים המעטים שברשותנו.




אלה שמות אנשי צוות ההפקה. זוהי רשימה דינמית שתמשיך להתעדכן ככל שהפרוייקט מתקדם.
אם אתם מעוניינים להצטרף אלינו ולקחת חלק בהפקה, לעזור לנו עם ציוד, או סתם לעזור בתמיכה נפשית,
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר. העבודה שאנו עושים זו עבודה סיזיפית, מפרכת, מדכאת לפרקים אך קשה מנשוא ולא מתגמלת בשאר הזמן וכמובן נעשית בהתנדבות.
כאלה אנחנו, קולנוענים :)


תמר חנה שטיירמן
שחקנית וקריינית, בוגרת סטודיו ניסן נתיב ירושלים.
למדה משחק מול מצלמה עם רותי דייכס, טכניקת צ'אבק ועוד. בוגרת לימודי הוראה ובימוי בסמינר הקיבוצים. השתתפה בסדרות רמזור, עבודה ערבית, ראש גדול, סייד. השתתפה בסרט המילים הטובות של שמי זרחין.
שיחקה בהצגות אדון בקבוק, במערכה האחרונה, המלך ליר, מי גיבור, עיניים עצומות ועוד.

צחי בינר
אנימטור וסטודנט לקולנוע במכללת קאמרה אובסקורה. חובב מדע בדיוני, מתח ואימה. צחי מגיע מעולם האנימציה, יוצר סרטוני אנימציה, פרסומות וסדרות אנימציה לטלויזיה ולאינטרנט בין היותר מוכרים הם הפרסומות של הכללית עם חמודי (הילד ששואל 'למה?') וסרטון פרומו לפסטיבל אייקון למדע בדיוני. כיום הוא מביים סרטים קצרים עם שחקנים אמיתיים בלייב אקשן. בוגר האקדמיה לעיצוב והוראה ויצ"ו חיפה, בוגר IAC - המכללה הישראלית לאנימציה ומסיים שנה רביעית בלימודי קולנוע במכללת קאמרה אובסקורה.

אושרי גטרויר
מפיק ראשי. אושרי הוא חובב קולנוע וטלויזיה, מטורף על סרטי אימה, פנטזיה ומד"ב.
בזנה הראשונה במכללת קאמרה אובסקורה כבר הספיק לעשות סרט "סלאשר" קצר, בנוסף לתקידיו כעוזר במאי, מפיק ועורך בסרטים קצרים ופרוייקטים עצמאיים.

אורטל בינר

מפיקה. אורטל חזרה אלינו אחרי שנה וחצי באפריקה. חובבת מושבעת של קולנוע, אדריכלות ואמנות. תולעת ספרים, כותבת למגירה, מברמנת ועושה צלילות חופשיות ל- 20 מ' ללא חמצן !

רועי קרן
הצלם הראשי שלנו. רועי הוא בוגר ומרצה במכללת "קאמרה אובסקורה". השתתף בפרוייקטים רבים ומגוונים בטלויזיה, קולנוע, וידאו קליפים ועוד. בין היתר היה הצלם הראשי של סרט הזומבים הישראלי הראשון באורך מלא "בשר תותחים" (CANNON FODDER), של הבמאי איתן גפני, וצלם שני בסרט "המשגיחים".

מתן כהן
עוזר צלם ראשי. מתן מגיע מעולם הקולנוע העלילתי והטלויזיה, בין היתר מצלם תוכניות דוקומנטריות. מתן חזר אלינו לאחרונה מפסטיבל קאן, שם ייצג את הסרט הקצר "אחרי החגים", סרט שביימה דנה בירקן, בו היה צלם ראשי.

אלי קורן
תסריטאי/במאי/יהלומן ועורך-דין. כנראה לא באמת יודע מה הוא רוצה בחיים ומחפש נואשות מישהו שישתלט לו על התודעה באמצעים טכנולוגיים ויעשה החלטות בשבילו. קולנוען בנשמה, מביים בימים אלה סרט קצר משלו, ומשמש כע.במאי בסרט מנותקים.

סטודיו בויקו
אנימציה ואפקטים מיוחדים. סטודיו בויקו מנוהל ע"י מיכל בויקו וברק דרורי:

- מיכל היא בעלת נסיון של למעלה מעשור בתחום הפקות תלת מימד על כל גווניהן. בעבר ניהלה את מחלקת הפוסט פרודקשן בסנובול VFX, בנוסף להיות קומפוזיטורית בCREW972, אשר במסגרתו עבדה בסרט "הסערה" של ג'ולי טיימור (מעבר ליקום, טיטוס, פרידה) וגם על פרקים של ROAD RUNNER מתוך מופע הLOONEY TOONS של האחים וורנר. בנוסף עבדה על אינספור תוכניות טלוויזיה, פרסומות ופרומואים .

- ברק הוא אנימטור, במאי אנימציה ואמן אפקטים ויזואליים. בין עבודותיו ניתן למצוא את BFTV ISRAEL, הדוקו אנימציה של ארי פולמן "וואלס עם באשיר" (אשר היה מועמד לאוסקר), סרטו של ארי פולמן "הקונגרס", "מיקמק" - הסרט, שתי עונות של סדרת הילדים "דאוס" (שזכתה בפרס האקדמיה על אפקים ויזואליים), T2K ISRAEL, פרסומות, קלים ועוד. מעבר לקריירה המקצועית שלו, הוא מכהן כמייסד ויו"ר איגוד מקצועות האנימציה.


זיו אפלברג
אנימציה ואפקטים מיוחדים.
אפטריסט ועורך עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים. יוצר פרסומות, סרטונים, קליפים ועוד.

גיא אסנת
אנימטור, אמן קונספט, בוגר IAC - המכללה הישראלית לאנימציה. מצייר מאז שהוא זוכר את עצמו, על מחברות, על שולחנות, וגם על עצמו. יצירה היא דבר שזורם בגופו. התחושה של לקחת רעיון דמיוני ולראות אותו נרקם, לבנות, להרגיש אותו ולהפיח בו חיים, זה מה שמניע אותו ביצירה. גיא השקיע מזיעת אפיו ביצירת הדמויות והעולם של הסרט מנותקים.

KXISHMA
איש רב אשכולות. בין השאר, מוזיקאי, חבר ב"אנסמבל פחית" המיתולוגי וחבר קבע ב"ליל המכשפות בצימר".

מאיר וידר
איש פרופס. אומן, מצייר, מפסל, פריק של סרטי פנטזיה פעולה ומד"ב, בונה רפליקות ודגמים, יוצר אפקטים ויזואליים, מקעקע, כל העולם הוא כחומר בידיו.

חגית אמיתי
מנהלת סטודיו GRAFFICTED לעיצוב גרפי, שיווק ופרסום.
חגית היא בוגרת האקדמיה לעיצוב והוראה ויצ"ו חיפה.

סווטלנה פרנק
עוזרת הפקה. סווטה נולדה באוקראינה וכשגדלה עברה לגרמניה, שם סיימה לימודי קולנוע, תאטרון וכלכלה בפרנקפורט. כיום היא חיה בישראל, מפיקה ועורכת פרסומות וסרטים קצרים.

אור פלג
יועצת לענייני מגדר. אור היא בוגרת תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב בהיסטוריה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. כיום מסיימת לימודי הוראה בסמינר הקיבוצים, בדרכה להיות מורה של מיטב הנוער הישראלי בארץ. גילוי נאות: אור היא אשת הבמאי ואישה עצמאית בפני עצמה.

חן מאיו-אטיאס
עוזרת הפקה.
מעצבת פנים בוגרת המכון הטכנולוגי בחולון. עוסקת בעיצוב תאורה אדריכלית-מרחבית.

אדם אטיאס
תסריטאי/קופירייטר. תחום העניין הראשי של אדם הוא פוליטיקה כלכלית. מתפקד כאיש שיווק, בעל חברה לשיווק וניהול סחר. אדם הוא סוציאליסט אוהב אדם בפרט ובעלי חיים ככלל, איש העולם הגדול, נהנתן ונימול לידה.

ורד רחמים
סטודנטית לפרסום ותקשורת שיווקית. מקדמת שיווק במדיה חברתית, בעמותת KIDS CREATING PEACE. ומכורה לפופקורן בבתי קולנוע.






chucki

פיליפ לואי או בשם הכינוי שלי צ'אקי (טוב..נו..- צחי בינר) אני במאי הסרט מנותקים- סרט סטודיאנטלי שעוסק במדע בדיוני אני מזמין אתכם לעקוב אחר הבלוג וגם.. לבדוק אם תוכלו לעזור להרים את המיזם המעולה הזה - תמורה מובטחת לתורמים, הסרט הנו סרט לפרויקט הגמר במכללת קאמרה אובסקורה

No comments: