Pages

יומן קמפיין - הרבע הראשון














הקמפיין מימון שלנו לסרט הקצר מנותקים
נמצא כעת ביומו החמישי ובזכות התומכים שלנו הגענו כבר לרבע מהסכום !!

קודם כל רציתי להגיד תודה לכל מי שמאמין בנו,
זה לא מובן מאליו. תודה רבה לכם.

להקים קמפיין מימון זה נשמע דבר פשוט (לא אני לא הולך להתבכיין עכשיו על כמה זה עבודה קשה,
כמה זמן זה לוקח מהחיים שלנו, בכל זאת חלקנו אנשים עובדים, עם משפחות, ילדים, חתולים :),
אבל זה דבר שדורש המון הכנה מקדימה, והמון עבודה בזמן הקמפיין. בסה"כ עברו חמשת הימים הראשונים של הקמפיין ואני כבר מרגיש לחץ בחזה, מיחושים ברגל שמאל, זיעה קרה וגלי חום/קור שגורמים לשלפוחית השתן שלי לרקוד סמבה. חשבתי לתאר את ההרגשה בתאור הנדוש "פרפרים בבטן" אבל זה יותר הרגשה כאילו הסקוויד הקטן החמוד הזה ממטריקס מסתובב לי בבטן ועושה מה שבא לו, או שאיזה ALIEN קטן  הולך לפרוץ לי מהחזה ולרקוד סווינג.

אז למה בעצם החלטנו לעשות קמפיין מימון ?

מישהו כתב לי, לפני העליה שלנו לאויר עם הקמפיין, משהו בסגנון "אם אין לך כסף אל תעשה סרטים". כלומר, אם אתה עשיר ויש לך תסריט גרוע וכסף אז זה בסדר ואם אתה עני מרוד, לא משנה כמה טוב התסריט שלך, עדיף שתשב בבית, שלח את התסריט לקרנות (שהסיכוי לקבל מהן מימון הוא מאוד נמוך, במיוחד כשמדובר בסרטי ז'אנר כמו מדע בדיוני, אימה ופנטזיה, בכל זאת תקציב של משרד התרבות), ותקווה שיגיע איזה ספונסר עשיר שאולי יחליט להעניק לך מטובו ולזרוק עלייך כמה ג'ובות.
הקולנוע בארץ הוא לא עסק רווחי. מה לעשות, אין לנו קהל של מליונים שרץ לבתי הקולנוע לראות סרטים ועוזר להחזיק כלכה בוליוודית או הוליוודית שמאפשרת עשיית סרטים מכל הז'אנרים. אז רוב הסרטים שנעשים כאן הם סרטים עצמאיים עם תקציבים זעומים ורובם לא מחזירים את ההשקעה שלהם. אז אפשר באמת לשבת בבית, להגיד שקולנוע זה לא מקצוע משתלם, ללכת לעבוד במשרדי פרסום לטלויזיה/אינטרנט או בכל מקום אחר שיש בו קצת כסף ולוותר על החלום לעשות סרט. כי מה לעשות, זה לא רווחי !

טוב, אז כתבתי בהתחלה שאני לא הולך להתלונן כמה קשה לעשות קמפיין מימון ובסוף יצאתי מתלונן על כמה קשה לעשות סרטים...

מה שניסיתי להגיד, זה שאנחנו אוהבים קולנוע ותאטרון. אנחנו עושים את זה לא רע, בכל זאת רק בתחילת הדרך שלנו. לחלקנו יש יותר נסיון מאחרים ולחלקנו פחות, אבל אנחנו כאן כדי ליצור דברים, גם אם זה אומר לעשות על חשבון הזמן האישי שלנו מהכסף הפרטי שלנו מבלי שיהיה לנו בטחון שנראה שקל בחזרה. אנחנו רוצים לעשות את הדברים שאנחנו אוהבים ואנחנו מקווים שבסופו של דבר אתם תוכלו להנות מהדברים האלה. בסופו של דבר אנחנו עושים את זה כדי שנוכל אח"כ לשבת באולם ולראות אותכם, הקהל שלנו, יושבים ונהנים מהיצירה שלנו.

בקיצור, אנחנו מאוד מתרגשים מהקמפיין הזה. זה באמת מרגיש חלק מהיצירה שלנו וזה דוחף אותנו לקדם את הסרט הרבה יותר רחוק ממה שחשבנו בהתחלה. הקמפיין גורם לך להפעיל את עצמך הרבה יותר, לדבר על הסרט הרבה יותר (משהו שמחדד המון מבחינת המסרים שאנחנו רוצים להעביר וגם מכין אותנו לשלבים אחרים בקידום של הסרט), לגרום לאנשים להתעניין וזה הופך להיות משהו חי ולא פרוייקט קטן שהוא רק שלנו. זה כבר של הרבה אנשים ששותפים ליצירה שלנו ורואים מה אנחנו עושים.
בחודש הקרוב אנחנו מתכוונים להתחיל לצלם את החלקים הראשונים של הסרט ולנסות להביא לכם טעימה מאיך הסרט הולך להראות.

אנחנו מקווים שמעגל התומכים שלנו ימשיך לגדול ושבאמת נוכל להרים את ההפקה הזו לאן שאנחנו רוצים,
כמובן שזה יכול לקרות רק בעזרתכם. אז תמשיכו לתמוך בנו ולהניע אותנו קדימה, כי רק בזכותכם זה אפשרי.

לדף שלנו בהדסטארט לחצו כאן.
לדף הראשי של הבלוג לחצו כאן.


תודה לכם.


                                                                            Don't let the space bugs bite







chucki

פיליפ לואי או בשם הכינוי שלי צ'אקי (טוב..נו..- צחי בינר) אני במאי הסרט מנותקים- סרט סטודיאנטלי שעוסק במדע בדיוני אני מזמין אתכם לעקוב אחר הבלוג וגם.. לבדוק אם תוכלו לעזור להרים את המיזם המעולה הזה - תמורה מובטחת לתורמים, הסרט הנו סרט לפרויקט הגמר במכללת קאמרה אובסקורה

No comments: